FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

17 June 2009

CURTAIN oh CURTAIN






ari neh tade idea...cuma nk share gamba curtain baru aku...

jumaat yg telah lalu...aku dan kak jiejah [members kelab isteri] pegi tewah @ tesco shah alam...memang plan nk beli curtain baru...tapi bila aku nampak je curtain neh [actually curtain neh display kat kedai, baru 4 ari gituk] terusss aku meroyan ndak jugak curtain neh...ati meronta2...kak jah pun kata cunnnn bangat...lagikkk la buat aku semangat waja...so aku tanpa berlengah terusss bitau pekerja kat situ yg aku ndak langsir tu...
sebenarnya simple mimple je langsir neh...tp aku suka sangat dengan rambu berambu ramba kat curtain tu...tu yg antara aku meroyannn bila aku nampak langsir neh...pada pandangan mata aku...[errrrrr, mr. hubby pun kata lawaaa...of course la darling, minik u yang pilih kan....muahahahahaha~!!! (^_^)] memang aku suka sangat ngan langsir neh...
biar la rabak sikit purse aku, asalkan aku puas ati...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...