FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

09 July 2009

Pasal Aku, Eiman & Elham


lamaaaa giler tak ada entry, siap masuk ke bulan julai...
hurrrmmm, mmg aku neh tak gigih la...dan juge bukan seorang yang pandai nk berkongsi cerita dengan semua...

pasal aku,
bulan 7 & 8 neh memang bulan yang penuh kesibukan...dari program-program yang melibatkan aku sebagai urusetia kat jabatan sampai ke kursus-kursus yang perlu aku hadiri...no more excuses~! tu yang boss aku cakap...so rela paksa memang aku kena pergi juga...actually bukan la aku tak nak g kursus tu, tp sebab BERMALAM tu yang aku pikirrr panjang pasal elham...hurrmmm...aku kena kuatkan semangat dan hati...


pasal eiman
aku tengok eiman sekarang neh mula pandai nk baca surah Al-Fatihah...tapi dia tak berapa lancar lagik la baca...ada ayat-ayat yang perlu kita baca sama dengan dia...tak apa, dia pun baru masuk 4 taun...aku beri dia ruang sendiri...tak mo push dia sangat...yang besh lagik sumtimes dengar dia berselawat, nyayi lagu negaraku kadang tu siap berikrar [waaaaaa...patriotik sungguh anak aku yerrr...] memang nampak perkembangan dia sejak aku daftarkan dia kat nursery SARJANA PINTAR tu...alhamdulillah...semua ni atas jasa baik guru-guru la yang tak jemu menunjuk ajar anak aku...terima kasih banyak-banyak atas jasa-jasa guru semua...



pasal elham
ya Allah...budak kecik nan seorang neh bukan main lagik ligat dan gigih merangkak...dan baru beberapa ari dia belajar merangkak, dia dah nk belajar berdiri pulak...feninnnnggggg aku jap pasal dia neh...aku g dapo kejap, tau-tau dia dah berdiri kat sofa...berapa kali ntah dah asyik tersembummm ajer...last-last letak dia lam walker...[ari minggu lepas aku dan mr. hubby gigih beli wlaker untuk elham] so sekarang da legaaa banyakkk...sekarang neh kalau dia berdiri pun dah tak berdebum lagik...dan dia pun aku tengok dah mula nak belajar berjalan sambil pegang-pegang sofa, dinding etc tu...waahhh~! elham neh memang gaya cepat berjalan, eiman dulu sampai setaun lebey gak le baru la nk berjalan tatih tu semua...cuma elham neh masuk 7 bulan, setunggul gigi pun tak kelihatan lagik...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...