FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

01 August 2009

Zoo Negara

di sebabkan ari ni banyak masa terluang…aku upload la gamba mase pergi zoo hari tu…we all pergi secara bersantai-santai bawak anak-anak…tp rasenya lepas neh, tade la kut aku nak bawak anak-anak gi tempat yang crowd…uissshhh, takut aku, sbb banyak sangat kes pasal H1N1 sekarang neh…lagi pun prevent is better than cure, rite~! so apa-apa pun, better amek langkah berjaga-jaga dulu…

actually, aku pergi zoo memang dah lewat petang…bertolak dari rumah dah pukul 3.10 menet petang…santai-santai bawak keta, sampai dalam pukul 4.00 petang kat zoo…anak-anak taim sampai kat zoo tu semua dah terlentok…hubby pergi beli tiket dulu, aku kat keta kejut anak-anak…dan keluarkan barang-barang yang perlu di bawak [i.e: susu, diapers, air minuman, snacks etc…ya lorr, bawak anak kecik neh memangggg panjangggg list baranggg…muahahahahaha…]
bila eiman jaga dari tido tu, aku cakap yang dah sampai zoo, eksaited dia pandang keliling…ye la, kekanak memang suka benatang kan…selama ni asik tengok kat bukuuu je, kali neh tengok live la pulok…tapi actually, eiman pernah gak gi zoo sebelum neh, mase tu umo dia baru 2++ taun…and mase tu gi zoo melaka…kali neh baru bawak gi zoo negara pulak…[eheeemmm, lain kali leh arr ajak mr. hubby gi zoo tepeng pulak kut…hek hek hek…round all da zoo in mesia pulok…ihihihihihi~!!!]
well, tammo citer panjang…so enjoy da pic’s okeh…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...