FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

21 August 2009

Mee Kungfu Ayam?


mee berkungfu dengan ayam-kah? owwhhh, tentu sekali bukan...

actually resepi yang aku jumpa ialah kuewteow kungfu...dan bahan-bahan perasa dia seafood...tapi bila aku tengok kat freezer cuma ada mee beserta cik yam dan cik kan...jadi lah mee kungfu ayam...tak kan pulak aku nak letak ikan kan...hek hek hek...
so dinner malam neh makan mee kungfu ayam je...cepat dan mudah resepinya...so boleh la lepas ni menjadi salah satu menu segera aku...muahahahahaha...aku nak kata sedap, segan pulak...tapi eiman asik cakap beshhh...beshh...sambil buat double thumbs up...so aku rase sedappp bangatt la kot pada dia...hubby pun kata sedapp...waaaaa...kira menjadi la percubaan pertama aku neh kan? hek hek hek...vavavavavavava...vanggaa aku kejappp...
dinner ringkas je sebab hubby dah nak pergi masjid solat terawih...dan yang beshnya, lepas solat terawih nak balik kampung...waaaaaa...melompat-lompat gumbira aku dalam hati...boleh la sahur dan buka pertama ramadhan ni kat rumah mak...muahahahaha...okey la tammo citer panjang sangat...kang hubby balik solat terawih aku tak siap-siap lagik...mau ada yang kena syarahan free pulak...hehehehehe...so nak packing barang dulu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...