FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

28 August 2009

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Ke 52

tinggal beberapa hari je lagi negara kita bakal menyambut kemerdekaan...nampaknya tahun nih aku perhatikan agak 'selow dan dingin sket' acara kemerdekaan...mungkin sebab kita neh dalam mood dan suasana berpuasa...tapi neh pendapat aku semata...mungkin aku kut yang tak menyedari kehangatan sambutan merdeka...hek hek hek~!
apa pun, aku tetappppp gantung bendera malaysia kat grill rumah aku...aku nak kibarkan bendera malaysia...eiman pun excited sangat masa kitorang nak gantung bendera ni...mungkin orang rasa perkara ni macam remeh temeh je...tapi bagi aku, ini salah satu petanda aku berbangga dengan negara aku dan cara aku menunjukkan semangat kemederdekaan aku...ihiks~! yo-yo pulak ayat aku...hek hek hek...ya lorrr, negaraku tumpahnya darahku...and i'm proud to be malaysian...

apa pun, sekali lagik aku ucapakan :: SELAMAT MENYAMBUT HARI MERDEKA KE 52 buat semua...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...