FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

16 September 2009

Berbuka Puasa @ Quality Hotel Shah Alam

kali neh hubby dapat jemputan berbuka dari kawan se'uni' dia dulu...ala-ala gathering kecil-kecilan la kut...ihiks...tapi benarnya masa neh hati lis memanggggg berbelah bagi nak pergi ke tak...mr. hubby kata kalau lis tak pergi, dia pun tak pergi gak...tapi kesian lak kat dia, nak jumpa kawan-kawan dia...dalam masa yang sama risaukan elham...tapi mr. hubby janji pergi kejap jer, ok la...temankan dia...tu pun asalnya dok ding dong nak pergi ke tak...nak pergi ke tak...last-last bersiap last minute dan pergi je la...dari rumah dah pukul 7.05pm...wakakakakakakaka...tak pe la, dekat je kan...hehehehehehehehe...





tapi kali neh aku tak boleh nak komen banyak sangat pasal food ke apa ke...memandangkan aku pun kali neh tak berselera sangat nak makan...aku just makan salad dan char kuew teow dia ajer...ada jugak amik kambeng golek, tapi tak leh masuk tekak la pulak...liat satu hal, bau kambengnyer pun terlaluuuu kuat bagi aku satu hal lagik...aku balik dari makan-makan pukul 8.25pm lepas mr. hubby solat maghrib...ok la tu, at least dapat memenuhi jemputan dan mr. hubby dapat jumpa kawan dia...ok la tu kan...














::eiman, dah kenyang makan mintak henpon nak main games....
::elham lak lena kat pangkuan aku...










nak balik sempat posing-posing jap...
::satu di dalam hotel
::satu di luar hotel...
wakakakakaka, mr. hubby tukang amik gamba je la kali neh...





::muka eiman yang tengah senang hati...









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...