FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

10 September 2009

Berbuka Puasa @ Saujana Golf & Country Club

hubby dapat invitation berbuka puasa kat sana...so aku ikut je la dia...food dia memanggggg sedappppp...sakannn aku makan, tp portion sikit-sikit la...tu pun aku rase tak semua stall aku ambik makanan dia...waaaa...tamak la pulak ndak semua...hehehehehehe...

tapi ruang solat tu bagi aku tak kena ngan title 5 star dia...bit poor la gituk...tapi ok la, ada ruang solat apa semua kan...yang penting ada ruang solat kan...

aku nak amik gamba banyak-banyak segannnn le pulok...tapi ada la seketul dua gamba yang aku ambik...muahahahahaha...


mr. hubby with his sons...hehehehehehehe...


bro neh tengah layan permintaan eiman~ABC special....


sebahagian stall yang ada...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...