FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

16 September 2009

Cerita Eiman & Elham Lagik...

cerita pasal eiman::
eiman semakin pulih, cuma tinggal saki baki dia terbatuk-batuk skek jer...ok la tu, memang nampak perkembangan positif...alhamdulillah...lega sangatttt dia dah pulih...kalau tak tu dok la risau...hati seorang mummy kan...sure la bimbanggg sangattt kalau anak-anak mula tak sihat neh...


cerita pasal elham::
::aku dan mr. hubby bergilir-gilir buat treatment kat elham
pukul 3.30pm petang tadi bawak elham gi check paed kat klinik adek kat section 9...doktor kata lungs dia dah masuk kahak...tapi yang paling membimbangkan dia bukan kahak tu, tp virus yang ada sebab virus tu memang kalau dia attack, dia attack dari mata, tekak, paru-paru...adusssss, siannyaaa elham....dokto siap kata antara skala 1-10, dokto kata elham dalam skala 5...adusssssss, risauunyaaaa aku~! dah tu dokto kata kalau check kat hospital neh memanggg mau kena tahan ward terussss...aduiii, aku dok pikir dah dekat nak raya lagik, aku pikir nak balik JB lagik...memangggg bikin runsinggg...tapi tahap runsing aku tu, aku lagikkkk runsing dengan tahap kesihatan elham neh...so doktor suggest buat intensive treatment kat elham, bawak balik mesin neub, buat sendiri kat rumah every 4 hours...dan esok kena follow up semula dengan doktor untuk dinilai sejauh mana tahap kesihatan elham...kalau memuaskan hati dia, boleh stop buat neub, kalau tak dia kata memanggg kena berangkut bawak mesin neub neh mase beraya kang...huwaaaaaaaa...cepattt sembuh ye sayang mummy neh...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...