FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

10 September 2009

Eiman & Elham Yang Tak Puasa

hahahahaha...harusss la depa tak puasa kan...umo pun baru setahun jagung...kisahnya weekend lepas aku balik kampung...kan ke selangor cuti nuzul quran...so cuti 3 hari balik kampung la...sukaaaa aku, tiap minggu bulan pose balik kampung...so ahad tu aku gi pekan sg. besar...sambil nak tengok barang, sambil nak beli barang, sambil nak tengok orang....wakakakakakakaka...bile dah puas meraun, eiman dok cakap nak makan....nak makan...nak makan...last-last decide gi KFC, jamu depa ngan KFC ajork laaaa...
waaaaa...tapi memangggggg la dugaaannn...aku pun hampirrr tergudak ngan aroma KFC tu....cesssshhhh...muahahahahahaha...tapi aku tengok ramai gak mak pak budak yang jamu anak depa makan KFC kat situ...ye la budak-budak kan...pastu ada beberapa kerat chinese yang makan kat situ gak...pastu ada gak lelaki muda yang tapau KFC gak ngan muka tak berapa nak malu, tapi bila ada orang pandang, sengih-sengih cam kerang busuk lak....adoiiiiiii...errrrkkk, mujurrr bulan puasa, aku cuba bersangka baik, dia belikan adik dia kut...hehehehehehehe...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...