FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

02 September 2009

Elham Nak Tumbuh Gigi

sejak beberapa hari ni, elham memangggggg meragam...adusss, puas fikir naper anak mummy jadi 'manja kededek buah keledek' tiba-tiba...asyik nak berdukung dan merengek...nak kata demam, tak macam demam...naek letih aku dan mr. hubby melayan dia berdukung...rupa-rupanya nak tumbuh gigi...akhirnya, dah masuk umo 9 bulan baru gigi dia nak mula tumbuh...alhamdulillah...lega mummy, kalau tak sebelum neh asik tertanya-tanya, bila elham neh nak tumbuh gigi...

actually, mula-mula tu aku tatau gak, tapi hari tu mase suapkan dia, aku rase macam ada tunggul gigi dia nak tumbuh...padan la anak mummy neh meragam sakan...belikan dia teether, tapi dia macam tak pandai nak gunakan teether tu...asyik la kemam bibir dia, tak pun geget jari dia...alahaiiii, syiannn anak mummy...harap-harap cepat lah proses tumbuh gigi tu ye sayangg...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...