FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

04 September 2009

Elham Pun Celik IT


neh la aksi elham sekarang, pantangggg nampak orang ON je laptop, terusss meluruuu nak main-main dengan laptop tu gak...tp gamba neh aku snap mase tu belum sempat ON lagik, dia dah dulu-dulu maen tekan-tekan kibod dan mouse tu...ecececececececece...cam pandai-pandai je...ye lah selalu asyik mummy, abang eiman, mummy lagik, pastu daddy, pastu mummy lagik asyik guna laptop, dia pun ndakkkk jugak ye dak...ekekekekeke...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...