FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

18 October 2009

Diary Elham Pada Hari Ahad

hari ini saya nak cerita tentang saya...nak tahu apa aktiviti saya hari ini?



bangun pagi sure saya pekena susu sebotol dulu...kalau tak tu rasa tak complete pagi saya...saya suka susu yang mummy saya buat...settttaaapppppp sangattt tauu...saya memang suka minum susu, mummy kata saya kena minum susu banyak-banyak supaya saya cepat membesar, sihat, bijak, aktif dan comel macammm mummy saya...hehehehehehehe...saya neh dengar kata mummy saya tauuu, sebab tu saya suka minum susu...hik hik hik...






lepas saya minum susu, saya bermain-main sendiri...tengok, pandai tak saya berdikari...abang eiman tak ada, terpaksa lah saya main sendiri...mummy saya tengahhh sibuk kat dapur...sediakan sarapan dan basuh baju...saya dengar mummy dengan daddy saya tengah sembang-sembang nak bawa saya pergi kat SUA RASA tuu...wooOOooww,  beshhnyaaaaa...saya tak sabar nak keluar berjalan-jalan dengan mummy dan daddy...tentu seronok kan? ehehehehehehe...







waa...neh gambar sensored saya tau...malu sayaaa...ihihihihihi...lepas sarapan, mummy mandikan saya...saya suka mandi sebab mummy mandikan saya dengan air hangat...saya suka main air...kadang-kadang mummy saya pun basah sebab kena percikan air mandi saya tu...lepas tu sure mummy warning saya kata lepas neh tammo mandikan saya lagik...ele, mummy tu cakap ajer macam tu...saya tau mummy pun enjoy mandikan saya jugak...hahahahahaha...




sampai kat sua rasa tu, saya nampak kimi; upin & ipin...saya pun tak kenal sapa mereka neh...tapi mummy saya pulak yang nampak exited nak amik gambar mereka tu...kata mummy buat kenangan...mujur daddy saya layankan ajer ragam mummy saya tu...ihihihihihi...mula-mula nak jugak amik gambar dengan merek tu...tapi barisan & senarai menunggguuu pun ramaiiii cik kiahhh oiiii~! tak jadi lah saya nak amik gambar...




lepas tu saya dan mummy lepak kat booth office daddy...semua klik office daddy gerammmm dengan saya yang comell neh...seronok saya taw sebab semua bagi perhatian kat saya...tengok aje la gambar saya yang penuh kegembiraan tu...hahahahahaha...



yang neh pulak masa saya nak balik tu saya nampak ada kereta polis yang terbaru tu...waaaa...canggih polis malaysia sekarang neh, dah pakai kereta mitsubishi tu...saya tumpang bergambar  dengan kereta neh pun jadilah...hahahahaha...mana tau satu masa nnti saya jadi polis...hehehehehe...gerakk gerak gerak khasss...

sekian saja cerita saya buat masa neh, ada masa terluang nanti saya menyelit lagi yee...ehehehehehehe...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...