FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

23 October 2009

Eiman Yang Stress???











eiman stress? stress sebab kena paksa belajar ngan aku yang stress tengok dia asik maen games, tak maen kat henpon, dia maen kat laptop...adoiiiii, pastu asik nak tengok cartoon, cartoon dan cartoon...celik mata pepagi mintak tengok cartoon...

tengok je la aksi dia, buat satu page aje pun dah pelbagai gaya, tu belum lagik dengar dia dengan seribu alasan dia, penat la, tangan sakit la apa la...eeeiii, cemana mummy tak stress? wakakakakakakaka

neh pun setelah sakit anak tekak nyuruh dia belajar tapi terkedek-kedek baru nak amik pen dan buku...aiyoOOOohhh...buku tu hasil pembelian oleh adik aku [tika] untuk dia...tapi sian gak aku nak push dia sangat belajar...sebab dia baru 4 taun kan...tapi kalau aku biarkan, kang asikkkkk la leka dengan games la, cartoon la...tapi ye lah, kalau aku tak menggarang cam neh, tak bergerak pulak dia...



tapi tengok jer lah hasil tulisan dia...macam ular kena palu okehhhh...stresss je tengokkk...okeh tammo stress lagik, biar la pelan-pelan...semuga lepas neh hasil tulisan dia ada improvement shukup la...hahahahaha...ke aku neh terlalu push anak aku untuk jadi perfecto? oooOowwhhh, tidak, bukan begitu...cuma aku ndak dia buat kerja tu kemas shukup la...




* semuga anak-anak ku menjadi insan yang berjaya di dunia dan akhirat, ameen... *







2 comments:

Tika said...

weii dah cantik laa ieman tulis ikut dot tu lis...kalau alesha masa 4 thn.... dot pun leh majuk tau, sebab dia dah lari banyak dari dot-dot hahahah

:: elise :: said...

kak tika

ye ke? hahahahaha...lis neh agaknya gerammm bangat ngan dia, asik la nak maennn je kije dia...tak pun cartoon...mana mummy da tak fed up...hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...