FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

09 November 2009

Faber Slow Cooker



saja nak share story...masa aku nak gi kursus tu ari, aku 'hadiahkan' mr. hubby faber slow cooker neh untuk menyenangkan dia sediakan bubur nasi untuk elham...vavavavavava, baikkk kan aku? campak-campak bahan je malam-malam sebelum masuk tido, on kan switch, pastu biarrr je laaaaa...hehehehe...pagi esok dah siap...hahahahahahahaha, senang kan?

so sekarang neh aku tengah gigih mengumpul dan mencari resepi yang boleh dimasak dengan slow cooker ituuu...apa orang java kata...explore la gituk...hik hik hik...
[kalau korang ada resepi untuk dikongsi bersama, meh la share ngan aku...hehehehe...]

neh je la citer aku sekarang...tade cerita yang besh pun...hahahahahaha...
[neh pun sambil menggugel resepi yang boleh dimasak dengan slow cooker...hik hik hik...]




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...