FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

15 November 2009

Makan-Makan @ Kedai Kopi

balik dari tengok concert eiman, memasing kelaparan~!!! hahahahahaha...maybe sejuk-sejuk kena aircond masa kat dewan tu, pastu kuar dari dewan tu pulak sejuk-sejuk kena pulak baru lepas hujan kan...so aku bilang kat mr. hubby lapaarrr dan nak makan...aku suggset gi kedai kopi je [lamaaa tak makan kat sini rasenya...] dan mr. hubby pun setuju jer...so kami [aku, mr. hubby, eiman, elham, tika & housemate dia ~ zimah] gi makan-makan kat situ...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...