FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

26 December 2009

Aku & Cermin Mata

akhirnya saya [saya berazam untuk menggantipakai daripada aku - kepada - saya...lebih manis bunyinya kan? hahahahahaha...just kidding~! saya tidak tahu berapa lama saya akan kekal menggunakan perkataan saya ini... (",) ] sudah bercermin mata....walau pun pada awalnya saya lebih tergedik dan menggedik untuk memakai kanta lekapp...oooOOwwhh...punah harapan saya kerana pengalaman saya buat pertama kali ke optometrist tidak begitu berjalan lancar...uhuhuhuhuhuhu...





apa pun, sila lihat...ini lah cermin mata saya yang baru





ini pula penampilan saya bersama cik cermin mata...hahahahahaha...












p.s.:  nak tahu apa komen mr. hubby?
mr. hubby said "sayang kelihatan muda dengan cermin mata baru"
expression saya : (>_<)



2 comments:

Tika said...

Haha.. akak dulu pun suka guna saya, tapi entah macam mana sejak akhir2 ni asyik ber'aku, kau haha.

cermin mata dek selalu ngadap pc laa ni ek haha. Cepatlah upload gambar hehe..

Bukan main suka dipuji husben ek kekeke

:: elise :: said...

kak tika
hahahahahaha...'saya' yang mengada~! saja ntah ngapa angin 'saya' tengah datang...so layankan 'saya' sahaja la buat masa ini...ekekekekeke...

lis stat rabun sebab suka baca novel malam2...ngadap novel sampai tengah malam, cahaya kurang...pastu makin worst mase pantang anak kedua...memanggg kabur betul...lepas pantang baru okey skek, tapi still kena wat cermin mata...tapi tak la teruk sangat...cuma nk membaca kat depan tu mamang tak nampak la...

hahahaha...hubby puji? tatau la kak, ntah2 maknanya dia tu adalah yang sebaliknya...kui kui kui...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...