FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

01 January 2010

Selamat Tahun Baru 2010



selamat tinggal 2009 dan selamat datang tahun baru - 2010

ada tak yang sedih nak meninggalkan tahun 2009?
mana lah tahu, 2009 memberi banyakkkk cerita manis, cerita gembira, cerita suka, dan pelbagai lagilah cerita yang enak-enak belaka sampai rase sedeyyyyyy nak melangkah ke tahun baru...

atau

ada yang tak sabar nak meninggalkan tahun 2009?
sebab tahun neh memberi banyakkkkk kisah duka, kisah sedih, kisah malang, kisah yang semuanya pahit-pahit belaka...sampai rasa tak sabar-sabar nk menanti detik menjelangnya tahun 2010...

atau

ada kategori yang 'ada aku kesah tahun apa pun?' wakakakakakaka...

atau

saya tak menunggu pun ketibaan  tahun baru, yang saya nantikan adalah gerhana bulan,  [malam menjelang tahun baru, diramalkan akan berlaku gerhana bulan pada pukul 1.++ pagi] saya nak solat sunat gerhana...uhuhuhuhuhuhu [sila insaf ye kekawan...]


apa pun, bagi saya, tahun baru bermakna bertambah lagi la setahun umur sayaaaaaaa...uhuhuhuhuhuhu...
[huhn? itu jewww? yappadaa...]





tapi kan, korang perasan tak?
sinonimnya, bila tahun baru menjelma, orang suka tanya

APA AZAM KAMU TAHUN NEH?

wakakakakakaka...sinonim betul...

tahun baru = azam baru

tak pun

tahun baru = bunga api


wakakakakaka, dengan saya pun terjebak, letak image fireworks...hahahahahaha...

merepekkk daaa entry saya kali ini....hahahahahaha...


apa pun, saya nak ucapkan kepada semua
secara nyata mahupun yang tidak nyata yang mengikuti, mengunjungi, membaca, mencari info
atau apa saja lah di blog saya, saya ucapkan...

"SELAMAT TAHUN BARU 2010"












p.s.: saya tidak pernah memasang azam sejak meninggalkan bangku sekolah...
motif? hahahaha...

(*_^)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...