FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

15 December 2009

Smokey Eyes Make Up




klik sini untuk mengetahui cara mengaplikasi smokey eyes



klik sini untuk mengetahui cara mengaplikasi teknik black smokey eye



klik sini untuk mengaplikasi cara super black smokey eye with gold pop


aku benarnya dah lamaaaa curious nak tahu cemana org buat make up smokey eyes neh
tengok orang pakai lawaaaaaaa...tapi bila aku try buat, aiyarkkk...scary dowh~!!! hahahahahaha...

so di saat yang terluang neh, aku google jumpa la satu laman sesawang yang amat-amat berguna : temptalia yang sudi berkongsi cara-cara mengaplikasikan teknik make up smokey eyes neh
[errrr, agak-agak berjaya ke aku nak try ye? dia tulih situ for beginner, tapi aku neh zero knowledge...muahahahahaha...harus cemana?...gasakkkk...kih kih kih...]

untuk korang yang ada perasaan macam aku yang nak perasan
c u m e l  [hahahahaha, berperasaan sahaja okeh...] boleh la korang gi intai kat laman web tu...tapi kalau korang tammo sekali pun, ada aku kesah? hahahahahahaha...tade la, aku saje je share ngan korang kut korang tercarik-carik teknik neh...okeh...(^_^)

selain dari teknik untuk make up mata, ada gak tutorial cara make up face, lips, make up bridal dan lelain...bagi aku laman sesawang neh memangggggg bergunaaa...hahahahahaha...


p.s: aku yang 'bare face'
>_<~!






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...