FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

18 January 2010

Makan-Makan @ Sri Utara Sup Power

lunch kali neh klik ofis aku [tukar balik ke mode aku...hahahahaha] ajak gi makan sup power...
udah kawan aku neh beria kata power...power
agak mengujakan la jugak untuk aku mencobanya....
hik hik hik
restoran neh letaknya kat section 3 tu...
kitorang sampai sini waktu lunch, memanggggggg pack ngan manusia la jawabnya

jummmmm, kita layan mata pulak



memangggg layanzzzzz...





set untuk aku~nasi puteh + telo asin + sup daging...



kawan aku layan makan mihun sup daging

kesimpulannya
sup dia memanggg sedap, daging pun lembut...
kira power jugak la seperti yang diperkatakan oleh kawan aku neh






p.s.: segarrrrr sikit lepas hirupp sup...
sllllrruuupppppp...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...