FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

29 January 2010

Oblong Burger


OBLONG BURGER


dinner aku malam tadi cuma makan burger je? itu jer?
ya, aku memangg masih dilanda kemalasan untuk memasak...
mr. hubby dan aku lak memasing petang tu dah makan selepas meeting
so perut masih half kenyang

tapi dalam pukul 9.45pm macam tu mula terasa perut aku neh perlu diisi dengan sesuatu
teringat satu iklan burger yang ditampal kat lif petang tadi
so apa lagik, aku pun dail & order burger la
teruja jugak sebab burger tu adalah
OBLONG BURGER
burger neh pun boleh delivery tauuuuuuu
hahahahahaha...

aku order burger neh ayam satu & daging satu

bentuk burger dia ala-ala prosperity burger tu
rasa dia, ok laaaa...sedappp & pedasssss...
maybe sebab ada pelbagai jenis sos kut, ngan sos lada hitam, tambah lak ngan sos cili
pergghhhhh, berapi gak la molot makan

mr. hubby pun bilang sedapppp...
so kalau aku dilanda kemalasan lagik, boleh la aku order burger neh...
hahahahahahahaha






p.s.; bileeeee la encik mahMOOD nak datang neh yer...
aisehhhhhh...asekkk malass masakkk je sekarang neh
uhuhuhuhuhuhu...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...