FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

24 February 2010

E-Zaton Frozen Curry Puff | Karipap Sejuk Beku E-Zaton

klik sini :
http://ezaton-frozen.blogspot.com/


karipap yang aku order dari kak jah
hot from the pan
wakakakaka

neh bukan sebarang promote okeh
benar dia kawan aku
orang nak kata kroni ke apa ke aku tak kisah
tapi apa yang aku nak bitau kat korang
KARIPAP hasil air tangan KAK JAH
nehhh memanggggggggg shedappp
uiiiiiiiiiiiiiii, neh bukan promote sebab kawan aku semata-mata
tapi sebab rasa dia memangggg sedappp
dengan kualiti karipap tu, dengan rasa dia
senang kata
berbaloi-baloiiii order dengan kak jah neh tau...
sampai mr. hubby dengan eiman pun asik-asik order suh aku gureng karipap...gureng karipap...
hahahahahaha...
okeh la untuk ibu moden macam aku neh
[caittttttt...moden sangatttt la tuh...]
karipap segera kak jah neh memangggggggggggggg memudahkan kerja aku
so untuk korang yang teringin nak order karipap neh
sila klik sini
atau dail ke nombor henpon kak jah terus
012.2612817



p.s; korang order taw ngan kak jah
aku gerenti sedapppppp...
(^_^)

2 comments:

Jiejah @ Iza said...

tq lalink - terharu ni hehehehe

:: elise :: said...

momantaiii...benda yang baek harusssssssss disebarkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...