FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

22 February 2010

Gathering Kelab Isteri @ Johnny's Summit

 tak ada cerita...just wanna share diz pics...
enjoyyyyy~!!!

GATHERING KELAB ISTERI
@
JOHNNY'S SUMMIT
19 FEBRUARY 2010



cupcakes anna ~ red devil...so yummyeeaaahhh okeh

steamboat time~! slruupppppp...

kak jah & anna

iekin, kak june, kak su & kak jah

iekin & kak june

anna [tunduk malu ngapa agaknya ye...], kak ct & aku

kak inaz yang baru tiba

masak-masak time

sakannn makan, aku & kak ct peminat tegar kuah sup johnny's
  
sakannn bergebanggg

masing-masing fokus dan khusyuk makannnn...


testing~! testing~! testing~!

ok, 1, 2, 3, sayyyyy eliseeee...wakakakakaka...say cheese laaaa...

tiada dalam gambar kak inazz & kak june

dah keluar dari johnny's pun nak posing-posing lagik...



* photo adalah ehsan dari kak su & adeq
(^_^)



sebelum tu, nak gak cerita sikit
even memula kata tade cerita....
hahahahaha...

pagi tu sebelum gi summit
aku, kak jah & kak ct gi breakfast dulu
perut yang kosong harusss la diisi kan
so
borak-borak, makan-makan, sembang-sembang, gossiping
kat KILLINEY KOPITIAM





dalam pukul 10.++ pagi tu baru la gerak gi summit...
sampai summit terusss teman kak ct shopping baju aerobic dia
[kak ct neh cekgu aerobik tawwww...kagummm i]

dalam pada teman kan kak ct shopping, harus la tanpa sedar aku pun menyoppingkan diri aku jugak...
hahahahahaha...
dapat la 2 lai baju untuk aku
dan eiman & elham pun dapat habuan sorang selai
hahahahaha...jadi la kan?

haaaa...aku nak cerita satu lagik pasal insiden yang amat mencemaskan...
[haaaa...aku kan penakutttt...of course la aku cemassssss ya amat]

tengah sakan makan steamboat, aku terhidu sesuatu
bau hangit seperti sesuatu yang terbakar...
tapi aku tengok kawan-kawan aku rilekss je makan
tapi sebab hati ku udah tak tertahan
aku pun bitau la aku terbau sesuatu
rupanya kat bawah meja tu fius elektrik terbakar
dah siap berasap-asap ko
cuakkk gilak
aku takut kebaboOOOoomm ajerkk...
hahahahaha...imajenasi aku memanggg melampau kan?
hahahahahaha...

mujur insiden tu berjaya dikawal, so sambung la makan-makan lagik
gossiping, sembang-sembang, chit chatting...
dalam pukul 3.++ baru la beredar dari johnny's
tu pun balik tu sempattt lagik tengok tarian singa, sambung shopping lagik...uhuhuhuhuhuhu
RM nan melayang-layang la ari tu kekdahnya

tapi aku tetapp suka & puas ati
sonokkkk sangattt...
hahahahahahaha









p.s; udah lama tak bergedering...
so happy dapat jumpa korangs semua...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...