FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

01 March 2010

Makan-Makan @ Medan Ikan Bakar Pantai Jeram

sebenarnya makan kat sini unplanned
kesahnya sebab khamis malam jumaat tu aku decided nk balik kampung
tapi since tika & tiwoi nak ikut balik, kena la tunggu sorang-sorang sampai rumah aku
tika dah sampai maghrib tu
tapi menuggu tiwoi datang neh, punyaaaaaaaaaaaa la lama
last-last kul 9.30pm baru gerak balik

pasal apa aku kata unplanned
pasal mase nak balik tu, aku & eiman dah siap2 pakai baju tidooo ko
sampai je kat kapar semua dah ngadu lapo
maklum la, petang tu aku just goreng karipap segera jer
mana la nak cukup menampung napsu tekak & perut aku kan
perut dah mula menjerit-jerit mintak diisi
last-last aku buat keputusan singgah makan kat jeram
teringat kat jeram ada satu medan ikan bakar
dannn dah lamaaaaaa aku tak makan kat sana
mr. hubby pun setuju
adik-adik pun setuju jugakkk
aku pun pikir redahhhh je la even udah berbaju tido
tapi bukan baju tido kaftan @ kelawar tu okeh, aku pakai pijama
hahahahahahaha
boleehhh la kan...

sampai medan ikan bakar tu jam dah menunjukkan pukul 10.55pm
tapi punyaaaaaaa la ramai umat lagik makan kat situ
gasak la ramai orang ke hapa ke
udah aku lapar, redahhh je la...
malu tolak tepi, yang penting santapppp dulu
hahahahaha




auwwwwmmms, maluuu mak nk enterprame, pakai baju tido
elham lak lenaaa tido ngan bantal busyukkkkk


eiman, tiwoi & tika


my dear mr. hubby


licinnnn nasik putehhh malam tuh


sotong goreng tepung


tom yam campo


kailan ikan masin

siakap steam...

 











p.s.; dulu-dulu waktu berchenta ngan mr. hubby selalu gak makan kat sini
kira gi sini mengimbas kembali cerita lama la
hahahaha...
(^_^)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...