FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

24 March 2010

An Evening @ i-City







ini cerita basi
tapi baru di update dalam belog
kerana aku tak sempat-sempat nk jenguk belog sekarang ini...
busy? tidakkkk... sakan dalam mukabuku? jugaaaa tidaaakkk...
tapi MALAS kut...hahahahaha...
ya ampunnnn...memanggg malasss...

okeh, kita tinggalkan cerita bab aku malas tu
tapi kita highlight cerita pasal aku pergi i-City neh

apa yang best sangat dengan i-City tu?
yang beshnya sebab i-City penuhhhhh dengan lampu berwarna warni...
cantek-cantek pulak tu

aku pergi hari sabtu malam ahad yang lepas
masa tu mr. hubby tadak...
sian kat anak-anak yang duduk rumah jer, terusss buat plan jalan-jalan tengok lampu

sampai i-City punyaaa la meremuttttt umat kat sana
penuhhhhhhh cik kiahhhh oiii, sampaiii jammed segalaaa...
nak cari tempar park keta yang lapang pun payahhhh

kalau ikut hati aku neh, nak aje aku balik
wakakakaka...tapi memandangkan anak-anak semua tengah excited, ku gigihkan juaaaa...
eleee, padahal bukan aku yang drive keta pun, wakakakakaka....

apa pun kalau ada antara korang yang tingin nak pegi i-City tu...
aku sajeskan korang DATANG AWAL
bukan apa, senang nak park keta, otak korang pun tak serabut sangattt tengok jammed

haa, itu je la pesanan penaja aku...lain-lain korang layan gambarr ajer la ye










0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...