FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

14 March 2010

Ini Game Buat Aku Senyum Siput Sedut





1. Bekas kekasih saya adalah :
seorang yang selalu bikin adrenalin saya bergerak pantas. titik!


2. Saya sedang mendengar :
bunyi kereta yang lajuuu di jalanan


3. Mungkin saya patut:
tengok tv dan menanti mr. hubby balik dari solat jumaat


4. Saya suka :
melayari internet dan shopping


5.Sahabat-sahabat baik saya :
memangg ramai...


6.Saya tak paham :
orang yang menikam dari belakang...apa mereka dapat ye? kepuasan?


7.Saya kehilangan :
kepercayaan terhadap seseorang...ooOOohhh engkau memanggg tak boleh dipercayai


8.Ramai yang berkata :
saya berjalan macam model? ohhh pleaseee laaa...


9.Makna nama saya :
tatau...ada sapa yang tahu sila bagi tahu saya


10.Cinta itu adalah :
kasih sayang + rindu yang sentiasa membara + tanggungjawab + prihatin + komunikasi dua hala + saling melengkapi


11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
solat jumaat


12.Saya akan cuba :
tidak mencuba apa-apa


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
eternity


14.Telefon bimbit saya :
nokia n70 - sedekah dari encik suami...


15.Bila saya terjaga dari tidur :
menggeliat jap, capai towel pastu masuk toilet


16.Saya paling meluat apabila :
ada orang yang berpura-pura a.k.a talam dua muka...


17.Pesta/Parti adalah :
cara untuk bersuka ria, momen yang sementara dan kegembiraan jangka pendek


18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kucing


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
dari zaman kanak-kanak hingga kini...menghargai setiap saat putaran masa


20.Hari ini :
hari jumaat, azan zohor sedang berkumandang


21.Malam ini saya akan :
balik kampung...yahooOOo


22.Esok pula saya akan :
berehat dan bersenang lenang


23.Saya betul-betul inginkan :
yang terbaik untuk saya dan keluarga


24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
ok, comel lagik...wakakakaka...ohhhh ini adalah tahun terakhir saya bergelar 20-an


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
pusat membeli belah


26.Makanan Barat atau Jepun :
both


27.Bilik yang terang atau gelap:
gelap tambahan dingin


28.Makanan segera adalah :
sesuatu yang tidak sihat, tapi mengenyangkan dan tidak boleh dimakan selalu


29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ok kak, byeeee....


30.Siapa yang anda nak Tag?
sapa-sapa pun nak terai game neh sila la amik...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...