FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

01 April 2010

Perkembangan & Kemajuan Anak-Anak Di Taska





kat taska anak-anak ada buat PTD
[parents teacher discussion]

ala, untuk ibu bapa tengok perkembangan dan kemajuan anak-anak
pastu boleh la diskas ngan techer jika ada masalah ke, apa ke

so 30 mac 2010 aku & mr. hubby gi la skool anak-anak
[ehhh, hari-hari pun pergi jugakkkk...hahahahaha]

kali neh pergi sebab jemputan rasmi la...

apa yg aku nak share ngan korang kali neh bukan apa
saja nak cerita apa yang ada dalam folder anak-anak neh
dalam tu ada la segala xtvt diorang, apa yang diorang dah buat
hahahahahaha, sangattt lucu dan mengujakan


tammo la expect eiman & elham neh tinggi-tinggi sangat
sekarang neh bagi diorang ruang sendiri untuk tunjukkan kebolehan
dan aku berdoa semuga diorang neh akan menunjukkan peningkatan, kemajuan dan kejayaan
hari demi hari, insyaAllah~ameen


[itu harapan kebanyakan ibu bapa kan? (^_^)]









antara yang terkandung dalam folder elham










neh apa yang terkandung dalam folder eiman






p.s: semuga kejayaan dunia dan akhirat milik anak-anak
ameen

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...