FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

12 March 2010

Rumah Untuk Disewa - Setia Alam


weeehhhooOOoo...gembira rasa ati aku
mr. hubby baru pulang, baru lepas ambik kunci rumah kami yang p e r t a m a
even rumah merpati orang kata, ini lah harta yang palinggg besaaarr pernah kami beli bersama-sama

oleh itu, aku nak gantungkan iklan ini di sini

RUMAH UNTUK DISEWA
kemasukan mulai APRIL 2010

sesapa yang ingin menyewa rumah di setia alam
apartmen semarak
sila dail talian ini

019- 3999 866

1 living hall
1 dining room
3 bedroom
2 jamban
1 stor

tingkat 5
facilities: mini market, covered parking, playground, jogging track, 24 hour security, cable TV

- kipas & lampu disediakan, cable tv sudah sedia ada...

- kadar sewa RM 400 sebulan [termasuk maintenance]

- deposit 1 bulan [RM 400] + api air RM 100 + sewa bulan pertama [RM 400] = RM 900

- rumah masih baru [belum pernah diduduki lagi]

- kemasukan segera


KEMUDAHAN LAIN

* dekat dengan tesco, giant [bakal dibina], sekolah menengah & rendah

* 5-10 minit ke klang/shah alam/jusco bukit raja/klang parade

* parking yang luas

* berdekatan dengan keluar masuk lebuh raya persekutuan/lebuh raya nkve/lebuh raya shapadu






p.s: silaaa la sewa rumah aku...hik hik hik

4 comments:

Upik Dahlizawati said...

umah masih vacant ke? saya nak sewa? rent bole nego x?

-Puan Liza-
012-3524781

elise said...

salam puan liza
terima kasih kerana berminat

harga tidak boleh nego


namun jika masih berminat
sila hubungi 012-6888816
TQ

Nadia said...

Still available? Saya nak sewa bilik, baru je dapat kerja kat Setia Alam.
Tolong contact saya?

-Nadia-
017-2814034

elise said...

salam nadia

terima kasih kerana berminat, tapi rumah tu sudah tak available lagi, sudah ada penyewa...

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...