FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

28 March 2010

Selamat Bertunang Tiwoi & Ida


majlis pertunangan adik bongsu aku - TIWOI
berlangsung pada 27 mac 2010, sabtu yang lalu

dah bertunangggg jugak akhirnya si tiwoi neh
derang neh menjalin chenta & kasih sayang dari jaman kat poli lagik tau
wakakakakaka

apa pun, aku ucapkan
SELAMAT BERTUNANG
semuga jodoh kalian berkekalan...

aku tumpang hepi walau rase sedeyyy...hahahahaha
ntah ngapanya ntah nak feeling-feeling sedey ye dak...
patut gembira, seksisated nak terima adik ipar...

ye la aku sedey pasal pas neh kalau aku malas masak
kena jugak PAKSA DIRI SENDIRI gi dapo
huwaaaaaaaaaaa...
itu yang aku sangattttttt- sangatttttttttttttttt sedeykan
hahahahahaha...
keji punya kakak~!!!

apa pun, untung WAHIDA - nama tunang tiwoi
sebab tiwoi neh sangatttttttttttttt ringan tulang di dapo
dan tere masak



rombongan makcik amah nak datang meminang anak dare orang


ni le rupe wajah tunang tiwoi
shumel tak?


my mak & wahida


my mak; makcik rum; my nenek; wahida; ai; elham & tika


my nenek; my mak; wahida, elham & ai


tiwoi - sebuk nak gamba samaaaa...hahahahaha


tiwoi; maya; tika; ai; my mak & wahida


family belah pompuan






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...