FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

26 April 2010

Garage Sale! Perabot Untuk Dijual

yang neh ada sepasang [ada 2 unit]
kaler: hitam

sofa fabrik L shape
kaler: beige + itam

meja kopi
kaler: hitam


G A R A G E   S A L E

aku nak iklan kan perabot neh untuk di let go dengan nilai RM500.00 sahaja
tunaiiiiiiiiii...ehehehehehe

atau

korang tahu tak kat mana kedai/tempat yang mahu terima barang/perabot terpakai neh

ekceli bukan apa, perabot neh dah lama dah dengan aku
sejak aku mula-mula kawen dulu aku beli perabot neh
so sekarang aku ingat, aku nak tukar perabot la...
tapi sebelum aku nak beli perabot baru
aku kena clearkan perabot yang sedia ada neh dulu
kalau tak mana aku mahu sumbat neh semua kan?

tapi kalau ada antara korang yang nak beli perabot neh dari aku
aku jual dalam RM500.00 je untuk semua tuh
tapi korang kena la datang sini bersama lori dan boleh la angkut itu perabot...






3 comments:

sollsas said...

nk beli sofa L je brape?

impact said...

nak kusi itam tuuuu ade lg x?

impact said...

kalu ade ni emel : cik.afie@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...