FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

13 April 2010

Makan-Makan @ RasaMas



ari sabtu tu ari aku jalan-jalan ke tesco setia alam...
[sambil nak tengok dan jenguk rumah]

lepas tu
jalan-jalan dan pusing-pusing kat tesco sambil soping sikit-sikit ajer
siap agenda di atas tu
mr. hubby cakap dia lapaaarrrr...
pilih punya pilih restoran yang ada ada kat situ
last-last kami sama-sama decide try makan kat restoran RasaMas neh
since memanggggg kami tak pernah try lagik food depa neh

antara pilihan perasa ayam yang ada PEPPER, PERCIK dan yang terbaru WARISAN
[if i'm not mistaken laaaa...aku neh bukan ingat sangaaatttt...wakakaka]

mr. hubby kata dia nak try rasa yang percik tu, so kami order yang set meal untuk 2 orang
[tapi bila set dia sampai, aku rase 3 orang pun buleh makan...]
plus bubur ayam untuk elham
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

komen dari segi rasa dia
bagi aku la kan...
rasa dia sedapppp, macam rasa memanggg makanan masakan melayu gituk
wakakakaka
bulih ke bagi komen macam tuh? haaaa, tibaiii, aku punya anak tekak yang rasa kan?
hahahahaha

dan aku rasa cam hepi sebab food dia ada rase kemelayuan punya cuisine
yang aku rase restoran neh satu masa nanti
akan naik sama tinggi dan sebaris
ngan restoran yang dah ada nama kukuh
macam keni rojes ke, ciken rice shop ke atau apa-apa je
tapi restoran neh punya speciality pasal taste food dia rase makanan melayu gituk...
so bagi aku la, aku rase-rase la...
memanggg tak mustahil jugak
sebab restoran neh jugak
di managed by KFC HOLDINGS

itu jer cerita aku kali neh

layan gambar pulak okeh




enterframe duluk muka-muka yang mahu mengisi tembolok di restoran RasaMas


set percik untuk 2 orang
-1/2 ekor ayam
-2 pinggan nasi [mr. hubby tambah lagik 1 pinggan]
-fish cake
-2 mangkuk sup
-tofu



bubur ayam yang diorder untuk elham
[tapi mr. hubby yang makannn banyakkk...wakakakakaka...]







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...