FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

07 April 2010

My Look - Search Engine Yang Baru?



.com



apa dia mylook.com neh?
korang ada pernah dengar pasal mylook.com tak sebelum neh?

apa benda ye mylook.com neh? aku ingat benda neh macam sampah je

bila aku serach info pasal mylook.com neh,
baru aku tahu, ia sebenarnya search engine yang baru
or, kira nak compete dengan google la gituk...
ia umpama laman web sosial, dulu ada friendster, twitter
sekarang yang famaous facebook neh

tapi yang neh jenis search engine
best ke tak best, sebab benda baru kan...
so tatau lagik sejauh mana ke'best'an mylook.com neh

tapi kalau nak ikut aku
aku memanggg la serasi amat dengan google.com
ia umpama ada kimia antara aku dengan google

tapi kenapa pulak aku nk sibuk-sibuk pasal mylook.com neh?
sebabnya mylook.com neh akan 'membayar' dividen' kepada pengguna mylook.com
woOOoowww...betul ke neh?

TAPI
aku tak berapa pasti mylook.com ni bayar betul ke
atau hanya virtual money, sebab terlalu sikit info dalam website dia

secara amnya, benda neh simple je
kita search di mylook.com,
refer pada orang lain untuk sign up...
then kita akan dapat so-called shares.
share ni macam menarik jugak skimnya sebab takde naik-turun macam KLSE. hehehehe...

pastu share ni akan dibayar dalam bentuk dividen
yang mana nanti convert jadi duitlah.
1 search (carian) bernilai 1 share...
5 share maksimum 1 hari...
so sehari search 5 kali kat mylook...
dan bila kita refer kepada orang, setiap 20% dari share orang tu adalah milik kita..
senang buat duit kan???
APA PUN

memangggg banyak benda berlegar kat kepala
banyak pro juga kontra nyer...
uhuhuhuhuhuhu
namun, yang buat aku gagahkan diri jua sebab...
benda neh free je, kalo kene tipu pun, bukan rugi ape...wakakakakaka

mylook.com punya site expiration 2017
maknanya dia bukanla nak bertahan setahun dua je.
semua benda pun ada first time kan?


jom kita tengok siapa dulu yang boley cash out dari mylook.com,
then bole la kita pakat tukar dari googling ke mylooking!
wakakakakaka






2 comments:

anuar said...

aku ade jumpe gak utk setiap search yg kite buat diorang bayor 22 sen je pastu terhad pada 5 je...

:: elise :: said...

anuar [salam kenal...]

lorrr ye ke? sikittttnyeeee...bagi la 22 usd ke...wakakakaka...so ko dah pernah dapat ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...