FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

25 May 2010

At The Moment: Ai Tengah Kemaruk

ai bukan la peminat tegar AF
tak kira la dari musim pertama atau yang terkini musim ke lapan
ai tak reti la nak tengok kat tv pasal konsert AF ke, diari AF ke, apa ke
ai tengok-tengok tu tengok la jugakkk...
tapi cam sepintas lalu atau alih-alih cenel lain
hehehehehe
tapi tak bermakna jugak ai tak amek pusing langsung
hehehehehe
apa pun tahniah kat SHAHIR kerana menjadi juara AF8
dan lagik sekali tahniah sebab sore besh arr nyanyi lagu
KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN
kemaruk pulak jadinya bile dengar lagu neh
ehehehehehe
uols pun layannn kan ajer lagu neh dari belog ai
nak tak nak korang dengarr jer la yerrrr...
hehehehehe



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...