FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

11 May 2010

Malam Ini Aku Tidur Dengan Lena


akhirnya mr. hubby sudah approved permintaan aku
hehehehehe
erkk, tapi bukan la atas 'tiket' aku punya napsu sendiri
tapi untuk anak-anak
siyes cakap mesjid neh
hehehehehe
bukan apa, beberapa malam neh agak rasa berbahang bilik tido aku
walaupun petang hari di shah alam ini
cuaca asyik hujan yang kekadang seperti ribut dan angin kencang

elham pun udah baper kali malam asyik terjaga dan nangis
yang aku buat kesimpulan sendiri dia panas - tak selesa - kasihan dia
maka spontan la aku bilang kat mr. hubby
'jom kita pasang aircond'

lagi aku tak sangka
siang tu terusssssssss mr. hubby kata
'jom kita gi kedai, pasang aircond'
huhuhuhuhuhu...TQ so much ayang

jadi ini lah dia hasilnya

aku pasang LG aircond neo plasma plus

dan semuga malam ini
aku dan anak anak serta mr. hubby akan tidur dengan lena
sampaiiiii ke pagi
wakakakakakaka

caittttttttttttt, ini mummy sudah lupa
elham perlu menyusu 2-3 kali satu malam
sila jangan lupa kejutkan mr. daddy buatkan susu
hahahahahaha
sangattt keji






nota kaki: tiba-tiba time aku santai tengok tivi kuar dialog dari mr. hubby
"kalau pasang aircond kat hall neh, agak-agak 2.0hp cukup tak?"
aku pulak tetiba kaku nak menjawab
"erkkkkk..."

2 comments:

mistakEn idEntity said...

pasni bleh la dpt anak pompuan...
xcaye ko cari sendiri artikel yang berkaitan suasana persekitaran dgn pengeraman hehehehe

elise said...

*blushing*
dunno how to respond

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...