FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

20 May 2010

Air Oh Air




huuuuwaaaaaaaaaa...nangesss ai
naper ai nangessss? sebab rumah tak ada air
sangattttttt stresss okehhhhhh...

balik dari kije petang tu, ai terbaca satu notis
notis itu menyatakan ada gangguan bekalan air kat blok rumah ai
sepatutnya start ari neh sampai esok
okeh, fine...

TAPI

boleh pulak lepas maghrib semalam setitik air pun tak keluarrr
huargggghhhh...

sabooo je laaaaaaaa...

pinggan lepas dinner belom sempat berbasuh
baju-baju belum sempat nak basuh
dan lagikkkkk stress
ai belum sempat nak buat tabungan air di rumah
huwaaaaaaaaaaaaaa...
sangatttt stressss okehhhhhh

NAMUN

mujur ada mr. hubby
yang sanggup turun naik lif angkut air dari bawah untuk kegunaan famili beliau
hehehehehe...





(^_^)

2 comments:

Virgo Girl said...

hehehe... sungguh sengsara i membacanya. u dok kat mana ni yg tak de air nih?

elise said...

syura
ai kat seksyen 16 neh jerk...
blok umah jer takde air sebab tangki pecah
ehehehehe...mujur semalam balik kije udah ada air
so sudah ilang stress ai...wakakakakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...