FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

09 May 2010

Ayam Goreng McD Yang Lazat Berkrim

yang baju putes ~ anip
yang baju biru ~ 'amal

set ayam gureng mekdi ada atas meja aku

sungguh sedapppp ayam goreng mekdi ini....
memangggggg lazat berkrim



pada hari jumaat yang penuh kesibukan
'amal melunaskan janjinya untuk membelanja aku makan mekdi

memangg beliau telah berjanji nak belanja aku mekdi
pasal aku pernah backing dia masa dia gado molot ngan anip
anip ngan 'amal tu memangg tak leh jumpa
asal jumpa gadoh
kekadang tak jumpa pun boleh gado kat tepon
wakakakakaka
tak pe, tak pe
korang gado la slalu, boleh aku dapat mekdi pun slalu-slalu jugak
wakakakakakakaka

ala depa tuh pun bukan gado betul
gado-gado manja jer...hahahahahaha
ngados tawww...aku rase macam nak je jotos depa berdua tuh
biar tak gado-gado lagik
tapi kang kalau depa berdamai, tak dapat lak aku ayam goreng mekdi
wakakakakakaka
 keji tauuuuuuuuu...

(d_b)





2 comments:

mistakEn idEntity said...

abesh...terkenal la amal camnie...pasni minx letak gmbr keta baru pulok...

:: elise :: said...

hahahaha...kena la aku pose sekali ngan keta honda amal tu...wakakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...