FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

11 June 2010

Contest: Kenangan Terindah


ai pernah di invite oleh tuan punya belog - a s m a
untuk menyertai kontes
KENANGAN TERINDAH
hik hik hik

sori asma, ari neh baru berkesempatan nak mengarang...

so sekarang ai coba untuk mengarang cerita kenangan terindah dalalm idup ai
ehehehehe

apa kenangan indah uols?
bagi ai lak, hampir setiap hari adalah kenangan terindah dalam hidup ai
hehehehehe...bunyik cam poyos ke?
ai bukan la poyos ke hapa ke
actually bermacam 'rasa' juga datang dalam idup ai
terkadang rasa pahit, ai telannn jua
terkadang rasa masam, ai telannn jua
terkadang payau, tak tertelan rasenya, tapi dipaksa-paksa telan, ai telannn jua...

dah namanya kehidupan kan? nak tak nak; suka tak suka
itu lah kehidupan
cemana pun harussssssssssss jua diteruskan
hahahahaha

tiba-tiba cam pakar motivasi kehidupan lak
harussssss disqualified neh terkeluar dari tajuk suda...
ahahahahahaha


okeh masuk tajuk semula
kalau ai kata antara kenangan terindah ai buat neh adalah...
waktu balik dan jemput anak-anak dari nursery/skool bole tak?
ahahahahahaha
main gasak ai je kan...ahahahahaha...

sebab apa uols,
kekadang time kat kereta tu lah abang eiman nak bercerita pasal skool dia
pasal kawan-kawan dia; berkawan, bergaduh, berkawan semula
indah kan dunia mereka?
pasal ektiviti dia kat skool
pasal apa yang terlintas kat hati dia

elham lak time tu lah dia nak menyusu sakan dalam kereta
kadang bercerita dalam 'bahasa' dia sendiri
dan terkadang sempat terlelap dalam pangakuan sebelum sampai ke rumah

mungkin bagi orang lain, semua tu perkara kecikkk je
tak de apa pun yang menarik
hari-hari benda yang dilalui tetappppppppppp sama
apa nak heran sangat kan?
hahahahahaha

tapi ia memberi banyakkkkkkkkkkkkkkk erti pada diri ai
dan ia membawa antara kenangan terindah dalam hidup ai
SETIAP HARI ♥♥♥


ai di dalam kereta bersama anak-anak
weeeeeeeeeeeeee~~~














2 comments:

Asma said...

mekasih sudi join...

gud luck ya...=)

elise said...

TQ asma~!

(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...