FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

28 June 2010

Makan-Makan @ Restoran Flaming Steamboat Buffet












adult per head: RM 20.90
child per head: RM 18.90
kalau salah ya ampun, tu seingat ai jer la yer...hehehehehe

memang best bangat makan...lagik-lagik makan secara buffet
nak makan sampai kuar muntah ijo ke, terbelahak ke, atau moncet pewot ke
sukati uols la...
dan bagi yang tak minat nak makan steamboat
ada gak beberapa jenis nasi goreng, mee goreng, chips, wedges, aiskrim, choc fondue
pastu sos steambot pun ada beberapa jenis
[cuma tak leh lawan sos steamboat johnny's je lagik...hahahahaha]
kira memangggggggggg berbaloi la dengan harga yang dilaburkan

ai makan-makan tu dari pukul 8.30 pm sampai le ke pukul 10.++ pm
hahahahahaha
musti tokey tu asek bengkek je tengok group ai asek makan tanpa henti kan
hehehehehe
lagik best pasal pelbagai jenis seafood ada ditawarkan
dari ketam, sotong, ikan dan pelbagai jenis siput lain, mussel, scallops, pepahat dan macam-macam lagik la
yang ai tak pernah jumpa dan kenal pun ada...

yang pasti
puas ati bangat la weols pegi makan-makan tuh
beshhhhhhhhh~!


(^_^)



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...