FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

11 June 2010

Makan-Makan @ Warung Ibu [Nasi Ambeng ~ Soto]

neh ada lah entry yang tertunggak
tarikh kejadian sebenar adalah pada 06-06-10 [ahad] lepas
mase kejadian neh adalah semasa on day nak balik ke shah alam
setelah 2 malam berada di kampung halaman
so sempat le ai ngajak mr. hubby menyinggah ke warung ibu neh
nak merasa makan nasi ambeng
ehehehehehe



besh jugak ngan suasana kedai makan kat sini
sebab dia ada sediakan tempat makan ala-ala wakaf
so leh la duduk secara 'free-style'
ehehehehehehe

ai & mr. hubby order nasi ambeng
adik ai & eiman pilih nak makan soto

dari segi rasa...


 
untuk nasi ambeng ai rasa [pendapat ai sendiri okeh~!]
* serunding kelapa dia bit manis
* ayam dia okeh sedap, terasa bumbu yang diperap

kata mr. hubby lak, nasi ambeng tu kekurangan sesuatu
dia kata tak de rempeyek kacang
hahahahaha...dia yang bukan javanese pun tau apa yang sepatutnya ada dalam nasi ambeng tu


adik ai yang makan soto lak kata soto dia biasa-biasa jer
so-so la...

tp kalau korang tingin nak makan, nak merasa sendiri apa salahnya
selera masing-masing berbeza-beza
mana tau tekak ai kata biasa je
tekak uols kata superb lak kan
so dipersilakan la merasa sendiri
hehehehehehe



2 comments:

Jiejah @ Iza said...

tukar template gak yer ?
akak punya jadik harubiru mula² tu ekekeke


akak yg dekat ni pun lom rasa nasi ambeng tp ramai gak yg kata 'indah khabar dr rupa' hehehhe
tp ikut tekak masing² la kan :-D

elise said...

kak jah
dah baper kali gak lis tukar-tukar template...wakakakaka...buhsan-buhsan neh gatei tukar-tukar...


a'ah, nasi ambeng dia sangattttt biasa bagi lis la...tapi tatau la kut tekak orang kata superb sangattt kan...ehehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...