FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

17 June 2010

Mr. Happy Yang Datang Dari Dubai



ai dapat tag & award neh kak amida
yang jauhhhhhhhh nun di sana di dubai
TQ kak mida


Adakah anda HAPPY sekarang ?


i'm hepi...weeeeeeeee~~~


Kenapa anda happy ?

ai memanggg selalu hepi dan menghepikan diri ai sendiri
weeeeeeee~~~



Apa benda yang boleh membuatkan anda happy ?

 - tengok keletah, aksi dan gelagat 2 heroes ai
- shoppinggggggggg
- bermanja-manja ngan mr. hubby
- lagik apa yer? banyakk la sebenarnya yang boleh buat ai hepi

Pernah menerima tag ?

pernah...


Nyatakan warna yang anda sukai .

pink
merah
pepel
shoklat
ijau lumut
itam
putes
eeiii, banyakkk la warna yang ai sukerrrrrrr



Beritahu 9 orang yang anda akan tag
Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag . Nak tulis berjela pun tapew

9. xeora

kalau sudi, terimalah tag ini...dan ai sangatttt berbesar ati kalau uols sudi menerimanyanya seperti mana ai berbesar ati menerima tag ini dari kak amida

Adakah anda happy dengan apa yang anda ada sekarang ?

sudah pastiiiiii...(^_^)




6 comments:

**Sy!eRA_N** said...

mcm ne nk amek..x pnah d tag la awk...

elise said...

syiera

salam...amek keseluruhan content tag mr. happy tu [gamba + soalan]
tapi jawapan ai [yang kaler biru tu] ubah kepada jawapan u...tu jer...errrk, jelas tak penerangan ai neh...

**Sy!eRA_N** said...

owh...i guess mcm isi form..ok2..hee...

elise said...

syiera

ok...(^_^)

Mrs MaMA said...

elise nak tanya..mende tag2 ni...tak ghoti den....walaupun den tak di tag..tapi den nak tanyo....tag ni macam mana nak wat...untuk apa ek?? hehehe sori menyampuk lak

elise said...

salam mrs mama

alamakatak...cemana ai nak menjawab yer...ai neh pun amatur lagik dalam bidang blogging neh...ehehehehehe

sefahaman ai la yer...ehehehehe...[mandai2 ai buat teori sendiri neh...

tag neh mcm tugasan berangkai la kut...dari satu blogger ke blogger yang lain...hik hik hik...

nnati ai tag u yer...(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...