FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

07 July 2010

Makan-Makan @ Nandos





okeh entry ini bukan cerita pasal makanan sahaja
tapi cerita pasal kali neh memanggg tak dapat nak makan dengan aman
adoiii laaa...timing tak kena betul time makan kali neh

1st elham dah mengarok nak tido
asik ada jer yang tak kenaaaaa
bagi makan tammo, bagi toys tammo
kekdah budak nak tido kan
harus la ada adengan amok
kalau kat umah, sua botol susu
tepuk-tepuk muntot skek
sambil dia nyonyot terusss hanyut

tapi sebab kat luar, banyak la akal dan peel dia
kena la makan dengan acara berganti-ganti dengan mr. hubby

tengah ai laju-laju makan tuh
bole pulak eiman kata
'mami, abang sakit perut...rase macam nak berakkk la...'
adoiiiii sudahhh pulakkkk...

so ai pas kes eiman kat mr. hubby
ai take over jaga elham
tapi sakannnn dia buat konsert dalam restoran
terus kata waiter bungkus je mana yang ala-ala macam tak tersentuh tu lagik
bayar dan terussssss keluar
bile berdokong sambil jalan macam tu
elham pun terusss tido


hahahahaha...harusss la sipat kesabaran tinggi dalam melayani pelbagai karenah anak-anak
macam-macam perkara yang tak terjangka
macam-macam benda yang tak terduga kan
ihiksssss~

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...