FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

06 July 2010

Makan-Makan @ Stall Tako Yang Terlupa Sudah Nama Stall Itu



waaaaaaaa...sekali 3 entry ai asik citer pasal makan ajer kan
kata entry banyak yang tertangguh
sekali naik muntah baca belog ai yang tak benti asek citer pasal makanan ajer

dah tu tajuk sikittttttt punya panjang
gara-gara
1. tuan punya belog sudah mengalami keterlupaan
2. kes sudah lama sampai tak boleh nak ingat

haaaaa...cukup la 2 sebab tersebut

kisahnya kan ada ari tu ai cakap ai tinginnnnnnnnn sangat nak makan tako tu kan?
so memang pas balik kije tu terusssss ajak mr. hubby melaksanakan impian anak tekak ai
dan harussss la mendapat

hajat ati nk makan tako tu jer
sekali teruja nak rasa hampir semua food yang ada
wakakakakaka



tako yang pelbagai perasa



2 nama atas tu ai lupa...tapi ada udon ada apa ntah lagik


kalau uols ada teringin nak rasa
sila la ke seksyen 9 shah alam
pergi ke shah alam mall
turun ke tingkat LG
kat situ ada banyakkkkkk stall kecik-kecik jual makanan
haaaaaaa...singgah la ke stall yang ala japanese jual tako neh
superbbbbbbb beb

lepas selesai acara makan
layan anak-anak main mainan kereta yang kena masuk syiling
ntah apa nama mainan neh
tapi anak-anak op kos la sukerrrrrr
mami ngan dedi je kekadang pening kepala
sebab dia hanya terima syiling 5 kupang
yang kekadang tak ada dalam purse/wallet kan








0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...