FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

08 July 2010

Membela Seekor Penguin Yang Berjasa

*ini jua adalah entry yang tertunggak, harap maklom*

ari tu elham diserang selesema yang agaks teruks
dah tu dia jenis tak pandai nak buang kahak sendiri
so setelah berdiskusi bersama mr. hubby
weols sepakat mahu merembat nebulizer compressor neh
untuk kegunaan di rumah sendiri

ai beli kat farmasi alpha dekat seksyen 9 neh jer
kat farmasi tu ada jual pelbagai jenis nubelizer
tapi setelah difikir-fikir
weols rasa-rasa better amek yang neh jer la
comel pun comel sebab mesin tu bentuk penguin
sekali tengok pun ai udah fell in ♥
wakakakakakaka
chenta pandang pertama gituk la
elham pun suka bangat
boleh pulak sambil buat nube tu dia nak polok-polok menatang penguin tuh
sabo jer la...
kui kui kui






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...