FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

25 July 2010

Persiapan Raya? Whoaaa, So Excited? Or Maybe So Over


poyo tak? wakakakaka...
padahal masuk ramadhan pun belum
tapi sure ada yang macam ai kan
lagik-lagik golongan yang dah bertitle mummy-ibu-mama-emak & so on la...
maklumlah banyak dah yang kena pikir neh
pikir pasal persiapan raya diri sendirik
pikir pasal persiapan raya pasangan, anak-anak, rumah, emak, emak mertua...dot...dot...dot
uiiiiiiiiii, banyak yang orang pompuan kena pikir neh
hahahahaha

okeh la ai pun tammo la serabutkan kepala banyak sangat
tapi dalam kepala ai normal la kalau dah terpikir pasal
baju raya, henbeg raya, kasut raya, sunglass raya kalau buleh
whoOOoaaa...
banyak sedapppp kalau suh buat wishlist kan? kan? kan?
padahal banyak lagik benda kena timbang tara kan
uhuhuhuhu
apa pun, untuk uols
pada yang belum abes bayar pose tu sile bayar pose dulu
then marilah sama-sama kita berbelanja untuk persiapan raya secara berhemah yer
diingatkan lagik secara BERHEMAH
okeh pernyataan di atas juga adalah ditujukan kepada diri sendiri jua
ihikssssssss~~~





2 comments:

aNa d'sKoDenG said...

hahahha..samo arr lis. baju kat tailor dah ada 8 pasang. dah siap 2 pasang..siap pakai sepasang..mana nak tahan..dah siap kalo. wkakakaka....

tinggal belikan utk dorang jek aa. kena skit²..nak sederapp.mana nak cukup.

elise said...

kak diya
perghhhhhhh...8 pasang tu...takjubbb arrr...ekekekeke...baju raya lis? hurmmm, baper erh? tak sempat kira...ehehehehe, tapi tak sebanyak akak laaa...ihiks~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...