FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

20 August 2010

Apa Sebab Ai Tak Update Belog~


ye tuan-tuan dan puan-puan
itu lah perkara yang membuatkan ai bizi kini

apa kah itewwww?
tak sure? tak clear? rase blur?
okeh sebenarnya kan
ai tengah menggigih

MENJAHIT BEADS & SUCH

harussssssssss la menggigih
nak beli baju yang siap ada beads apa semua tu
uissssssshhh, mahal nak mencekik harganya
lagi pula ai neh kan perasan handal dalam jahit menjahit manik
huwaaaaaaa...ayat tak leh blah
wakakakakakaka

okeh itu jer
harap uols maklom kenapa ai tak mengupdate belog ai

(^_^)













nota kaki;
sakit jeri jemari ai tercucuk needle
no wonder la kan orang caj mahal-mahal untuk jahit manik neh
wakakakakaka

 


2 comments:

Aleeya said...

oooo bizi jahit manik, pandai nye..beseni tgn elise, aku tak pandai la..jari keras je bab2 jahit manik ni mmg fail..beli je handal hehehe

elise said...

'handal' itu ayat perasan jer
wakakakakaka...hasilnya ala2 jer la...tp ok la, sendirik pakai kan...muahahaha...asal ada bling2 orait la tuh...keh keh keh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...