FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

26 August 2010

Duit Raya RM 500







pic: googled


dari tengah ari semalam dah dengar ura-ura duit raya tu
tapi ai tak berani la nak menghepikan diri
selagi mata dan tinge ai tak tengok berita
sekali malam tadi kat TV
memang ada diumumkan pemberian duit raya tu
dapat lah RM 500.00 se-orang
okeh la tuh kan dari tak dapat langsung
ehehehehehe
tapi mr. hubby kata kalau dapat RM 1k lagikkkkkkk besh
vavavavavavava
udah bagi betis mahu peha yer?
tapi betul jugak kan?
hahahahaha...maknosia kan, tak pernah nyer nak puas
so sila insapkan diri sendiri yer

tapi yang besh
ada sesetengah badan berkanun/agensi lain bagi 2 bulan gaji bonus
perggggghhh, murah rezeki derang
untuk kekawan ai yang dapat 2 bulan gaji bonus tu
ehemmm...ehemm...bila mau open table buffet ramadhan?
wakakakakakaka

tapi ai tahu, ada jugak yang dapat lebey dari 2 bulan gaji bonus kan?
ye la rezeki masing-masing kan
apa pun, syukur masih ada rezeki untuk ai







nota kaki:
"kepada kerajaan negeri
kut-kut la mahu bagi 1.5 bulan gaji bonus pulak ujung tahun neh
ai rasa cukup bertuah dah tuh
erkkk, ai rasa mahu usulkan la buah pikiran ai neh kat mr. tan sri
wakakakaka
erkkk, ada beran ke?
hek hek hek"







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...