FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

04 August 2010

Elham & Barber



1st time elham potong rambut
eh eh bukan lah maksud ai selama neh dia tak pernah gunting rambut
tapi kali neh dia potong rambut dengan secara rasminya kat kedai gunting rambut
yg besh kedai tuh kat kampung atok masa balik kampung weken lepas
ekceli atok yang kata nak gunting rambut
ai pun saja la kata kat abah ai yang ai nk ikut sekali
nak potongkan rambut elham
abah pun kata jom
ai pun jom je la ikut abah sambil mengelek si elham pergi menuju ke kedai gunting rambut

kedai gunting rambut kat kampung neh
upah menggunting rambut pun sesangatttttt la murahnya

dewasa rm4
kekanak rm3

kalau kat sini, tak dapekkknya rega gituk kan?

elham yang rileksss je duduk menunggu giliran


muka sayu kena potong rambut
wakakakakaka




saat neh ai udah separa nyesal bawak dia gunting rambut
huwaaaaaaaaaaa...









nota kaki:
lepas neh ai tammo guntingkan rambut dia sampai cam tuh sekali
a.k.a separa botak
uhuhuhuhu


2 comments:

♥ KELUARGA 17 ♥ said...

ayurrkk..mami!!!..ngape gunting rambut elhamm...

elise said...

tena
tu arr...uhuhuhuhuhu...mami pun nyesal tawww...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...