FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

12 August 2010

Raziqine Contest: Marsya Makan Apa?




marsya makan apa tu?


kali neh ai join contest dari mama marsya
yang meminta supaya meneka apa-kah makanan yang sedang di makan oleh marsya....
oOOowwhhh, buntu pikiran auntie tau marsya
duk memikir apa yang sedang marsya makan itu
auntie tau apa kesukaan marsya
fries kan? kan? kan?
tapiiiii
moskil pulak kalau marsya makan fries dalam keadaan yang seperti itu...
uhuhuhuhu
marsya bagi hint la kat auntie
apa yang marsya tengah makan tu
hehehehehehehehe
auntie tinginnnn nak dapat duwet raya dari marsya
keh keh keh...


okeh setelah difikir-fikirkan
ai cuba jawab tau syura
jawapan paling bernas yang dapat ai fikirkan adalah
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

AYAM GORENG
menukar jawapan kepada
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
PAU GORENG
hik hik hik
ekceli kan marsya
auntie yang tengah ngidam pau goreng
tu pasal auntie teka pau goreng
wakakakakakaka...
mana la tahu citarasa marsya ngan auntie neh sama kan...
ehehehehehe



so dengan ini ai ingin men-tag








nota kaki:
marsya, kalau auntie tak menang,
auntie tetappppppppp nak jugak duwet raya dari marsya tawww...
keh keh keh

2 comments:

virgo_mania said...

elise,

kekeke.. u yg ngidam kata anak ai yg makan eh.. memang dia suka french fries. TQ elise.. walaupun contest ni kena perah otak, tapi ai tau ada yang akan teka betul punyeeeee..

elise said...

huwaaaaaaa...tu bunyik hint macam salahhh je tekaan ai neh...

tak kira marsya kena jugakkkkkkkk bagi duwet raya kat auntie tawwww...tak kira nak jugakkkk...thehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...