FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

20 August 2010

Say No To SPAMMERS~!!!




lama tak jenguk rumah...
agak membizi kebelakangan ini
tapi ai rasa ai bizi yang ntah apa-apa
rasa macam tak bizi
tapi macam tak punya kesempatan nak menjengah belog

okeh la, sebenarnya kan
ai just nak bitau
shoutbox ai tu ai terpaksa keluarkan dulu
kerana kebekangan ini ia diserang SPAMMERS yang tak jemu-jemu menyemak di situ



so ai amik alternatif untuk letak pingbox
tapi kalau uols nak ber chit chat ngan ai
kena la tunggu ai log-in dulu dalam YM
di mana ia satu perkara yang ai jarang-jarang nak log-in pun
uhuhuhuhuhuhu

tak apa lah
ai ingat nak redakan dulu kedatangan SPAMMEERS tu
then nanti ai letak balik yer...

okeh tu jer...daaaaaaaaaa~!!!






nota kaki:
next entry ai bitau ye apa yang ai bizikan sangat tuh...
ehehehe


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...