FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

12 November 2010

Kisah PC dan Beruknya




pic: googled



pc ai kat ofis neh dah beberapa ari masuk ward
huhuhuhuhuhuhu
tak besh betul rasenya
banyak kije nak kena buat neh
bertimbun-tangguh la kije ai semua tuh
yang palingggggggg cuak sebab ada report yang nak kena antar
ada dateline lak tuh
kang tak pasal kena kuiri jer
uhukssssssss~!!!

yang menambahkan tak besh
beruk-band belaan ai pulak tertinggal kat kampung
so tetapppppppp la jugak
ai tak leh nak ber-tenet
on-kan lappy sebab nak main games ajer la kekdahnya
hehehehehehe
well kesimpulannya adalah
sekarang neh ai dah mula merasakan sesuatu
serasa macam dah duduk bawah tempurung ajer
huwaaaaaaaaa...







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...