FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

08 November 2010

Tempahan Baju Raya 2011 Kini Dibuka








wakakakaka
agaks poyo tajuk di atas
tapi sila jangan percaya
kerna itu auta sahaja
hahahahahaha

ekceli gigih okeh ai beli mesin jahit neh
terasa senang la kalau nak jahit apa-apa
jahit langsir sendiri ke
jahit baju sendiri ke
pastu dapat modal lebey skek
bukak butik sendiri
"elise
fashion
house"
hoihhhh melangit tinggi cita-cita ai kan?
wakakakakaka

mana la tahu tahap ke-berangan-an ai tu
akan datang menjadi realiti pulak ke
hahahahaha
yang ai takut satu je
jangan jadi hot hot ciken shit je udahhh
kang balik-balik mintak mak gak tulung jahitkan
atau pun esisten mak yang tulung siapkan
hehehehehe
*malu*
ai ngaku ai neh tak baper bagus pun menjahit baju
setakat jahit baju sendiri tuh buleh la
baju orang laen tak berani la
segan dowh
kang ai jahit cincai boncai jer
*pengakuan aci berani kerat kuku neh*

so ini lah sahaja cerita ai kali neh
yabeda beduuuuu
jom jahit baju!





2 comments:

virgo_mania said...

fuyyo! macam lord's tailor punye mesih jaet aaaarrr.. nnt ai jadik model u buleh?

elise said...

syura
hahahaha...haruss mesin jahit terbaekkkk, tapi tukang jahitnya...
*malu*
hahahahaha...

jadi model buleh, buleh...nanti ai antar kontrak kat u yer...miahahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...